Кровоспинні препарати.
Протирадіаційні.
Проти хімічні.
Препарати для відновлення хп.
Тут ще мені прийшла ідея... Якщо детально прописувати світ, то можна придумати і якийсь новий фактор, який би знімав хп. Допустимо, простий варіант, який вкладається в сеттінг гри - сонце. Типу, сонячні опіки. Щоб через 3-4 ігрових доби при активній грі з'являлись сонячні опіки, які так зразу не знімають багато хп, але накладають негативний ефект. До прикладу, заважають цілитись. Типу, трісеться камера при прицілюванні і заважає цілитись на великі дистанції. Не знаю, приймете до уваги чи ні, але в сеттінг гри вписується, і сонячна проблема хоч в одній частині гри буде відчуватись, як реальна проблема, що в ідеї дозволить... ні, змусить відчувати світ більш реалістичним і прописаним.
Починаю...
=Кровоспинні=
В реальності, більшість смертей від поранення приходяться не на саму рану, а на втрати крові. В грі воно має відчуватись, як одна з основних проблем. Не просто замотався бинтом і побіг, а дістав реально відчутне пошкодження. Більше, як 3-4 препарати такого типу, напевно, і не треба.
•Бинт. При звичайних пораненнях. Реалізувати можна як і в Origin.
•Джгут. Можна зробити багаторазовим. При використанні може 50/50 забирати можливість бігти на деякий час. Хардкор)
Як щось середнє, можна додати і ІПП.
•Таблетки чи ін'єкція для згорутування крові. Треба придумати коротку назву. Теж зменшує кровотечу. Але можна використовувати наперед. Типу, використав препарат, поліз до мутантів, получив, а кровотечі майже не ма.
• як варіант, можна зробити корисним і "пакет крові" з гри. Типу, якщо вчасно не зупинив кровотечу і втратив половину хп, то гг перестане нормально бігати, буде деякий час швидко стомлюватись і швидше захоче їсти. Якщо використати пакет крові, то такого не буде.
=Протирадіаційні=
Наскільки я знаю, вже є змодельовані і краще кимось прописані препарати, тому зупинятись не буду.
=Проти хімічні=
Думаю, реалізовано воно нормально, і чогось такого придумувати не треба.
•Активоване вугілля. Дешеве, слабкий ефект. Їсти через раз по дві пачки.
•Мазь. Для середніх хім. опіків.
• + якись сильний препарат.
Також, мені подобається ідея з препаратами типу "використати наперед". Щоб оберігали від хімії і радіації. Радіопротектори там якісь. Але в невеликій кількості в доступі, щоб гравці не зловживали.
=Для відновлення хп=
Звичайні аптечки, крафт яких, на мою думку, повинен бути з 100% удачею. Так можна заохотити гравця нормально так займатися крафтом.
•стандартні аптечки мене, наприклад, повністю задовольняють.
=Проти сонця=
Мені здається крайно логічною ідея додати в гру "The sun" сонячні опіки, які змушують відчувати атмоферу. Відповідно, як і препарати, які будуть ці опіки лікувати.
•мазь "задодська". Повністю нейтралізовує опік.
•мазь "саморобна", яка не повністю нейтрвлізовує опік. Частіша в торговців. Знову ж таки підкреслюю, хотілось би бачити фактор сонця, який має бути центральним в грі. При опіку гг має бути складно прицілитись. Ворог має пізніше замічати гг, якщо сонце світить нам в спину а ворогові в очі. І тому подібне. Серйозні розробники будують геймплей НАВКРУГ катастрофи, а не незважаючи на катастрофу. Так можна заохотити гравця ходити в рейд зранку-ввечері, коли сонце не пече. Штурмувати базу з боку сонця, як я і писав, і т. д. Реально, займіться цим.
Ще хотілось би і універсальний препарат, який від всього лікує. Флакончик спирту. Типу трошки додає хп і трошки знімає радіацію, як в сталкері горілка. Трошки - я маю на увазі...
Оскільки в грі є три види ефекту: зелений, жовтий і червоний, то використання флакончику спирту має опускати радіацію з жовтого на зелений. Якось так. Якись креативний опис предметів, як і складні назви не писав, все одно редакція має власну думку. В форумі маю проблеми з входом і реєстрацією, не сваріть, що сюди пишу.
Предложено геймером с ником Михась в телеге.